سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - 16 March 2024
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و روان و در ورودی‌های شرقی پایتخت سنگین درجریان است.
آیت ماندگار- سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و روان گزارش شده و خودرو‌ها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با اشاره به بارش شدید باران در محور‌های شرق استان تهران و بروز تصادفات مکرر، گفت: رانندگان در شرایط جوی و بارندگی شدید نباید بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کنند، زیرا با پدیده سرخوردن بر روی آب مواجه شده و در این وضعیت خودرو‌های سنگین و سبک نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه سرعت بالا، کم بودن عاج لاستیک و عمق آب سه عامل اینگونه تصادفات هستند، ابراز کرد: متاسفانه در این شرایط جوی تصادفات خسارتی ناشی از سرخوردگی بر روی آب یا هیدروکلائید افزایش پیدا میکند و مهارت در رانندگی نیز تاثیری در کنترل خودرو ندارد.

کهریزی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و روان درجریان است و در شهر‌های عبوری این محور مانند گیلاوند و مهرآباد نیز با ترافیک سنگین‌تری روبرو هستیم.
وی با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محور‌ها حاضر بوده و ضمن روان سازی جریان ترافیکی با تخلفات حادثه‌ساز برخورد میکنند، عنوان کرد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه به سمت تهران، در ورودی‌های شهر تهران مانند خروجی آزادراه تهران_پردیس، جاده قدیم جاجرود و داخل شهر‌های عبوری این محور‌ها با ترافیک سنگین و پس‌زدگی بار ترافیکی همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق
استان رخ نداده، اعلام کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی در جریان است و به دلیل بزرگراهی بودن این محور‌ها مشکلی بابت تردد وسایل نقلیه وجود ندارد.

کهریزی با اشاره به اعمال محدودیت و ممنوعیت در محور هراز ابراز کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز همچنان تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی ممنوع خواهد بود.
وی تصریح کرد: بارش باران در تمامی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران باعث لغزندگی سطح جاده‌ها شده و توصیه اکید داریم هموطنان با تجهیزات کامل زمستانه و رعایت سرعت مطمئنه در این محور‌ها تردد کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه مسافران وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها را طی تماس با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان استعلام کرده و سپس وارد محور‌ها شوند، عنوان کرد: با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی محور‌های شرق استان افزوده خواهد شد و توصیه اکید داریم هم وطنان رعایت مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت خود قرار دهند.

کهریزی ابراز کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، عایت حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار