سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - 06 February 2024
پکیج اموزش فارکس رایگان یک راه برای وارد شدن به این بازار است.اموزش فارکس شبیه وارد شدن به اعماق یک اقیانوس بی انهتاست.
آیت ماندگار- پکیج اموزش فارکس رایگان یک راه برای وارد شدن به این بازار است.اموزش فارکس شبیه وارد شدن به اعماق یک اقیانوس بی انهتاست. و برای افراد تازه کار پیدا کردن راه برای ورود به بازار فارکس بسیار چالش بر انگیز می باشد.

در این بخش از سایت فایننس اکادامی میتوانید بهترین دوره های اموزشی را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

آیا می‌خواهید بدانید دوره آموزش فارکس چه کسانی را به خود جذب می‌کند؟

این دوره آموزش جامع فارکس شامل ۳۰ ساعت ویدیوی آموزشی می‌شود که به‌صورت مختصر و جامع، اطلاعات لازم برای ورود به دنیای معاملات ارزی را فراهم می‌کند. دوره شامل ۱۹ جلسه درس متنی مقدماتی فارکس و یک دوره آموزش متاتریدر برای مبتدیان و سطوح متوسط است. در ادامه، دوره‌های آموزش پرایس اکشن، تحلیل بنیادی فارکس، الگوهای هارمونیک و اندیکاتورهای تکنیکال برای سطوح متوسطه و پیشرفته طراحی شده‌اند. سلسله مقالات آموزش ترید و معامله‌گری نیز برای همه علاقمندان به آموزش و فعالیت در بازار فارکس، بورس و بازار طلا مفید است.

شروع این دوره بدون نیاز به پیش نیازهای خاصی امکان‌پذیر است. همچنین، دوره‌های مقدماتی و متوسطه فارکس نیاز به پیشنیاز خاصی ندارند و شامل دوره متنی آموزش مقدماتی فارکس و دوره ویدیویی آموزش فارکس می‌شوند. این دوره‌ها جزء بهترین منابع آموزش فارکس در ایران به شمار می‌آیند و می‌توانید بدون نیاز به سطح خاصی از آگاهی قبلی، آنها را به‌صورت رایگان شروع کنید



راهنمای شروع پکیج اموزش فارکس رایگان

اگر به دنبال آغاز آموزش جامع فارکس هستید، سایت حاضر به عنوان بهترین منبع آموزش فارکس در ایران، دوره‌های گسترده‌ای را برای سطوح متوسطه و پیشرفته ارائه می‌دهد. این دوره‌ها عبارتند از:

1.    دوره آموزش ویدیویی فارکس (30 ساعت فیلم آموزشی):
2.    آموزش فارکس به زبان ساده توسط فیلم‌های آموزشی با مدرسان ماهر.
3.    دوره آموزش مقدماتی فارکس (۱۹ جلسه درس متنی):
4.    مجموعه جلسات متنی برای درک اصول ابتدایی و ارتقاء سطح آگاهی.
5.    سلسله مقالات آموزش ترید و معامله‌گری:
6.    مقالاتی جامع در زمینه ترید و استراتژی‌های معاملاتی.
7.    دوره آموزش پرایس اکشن:
8.    آشنایی با تحلیل قیمت و حرکت‌های بازار.
9.    آموزش تحلیل بنیادی فارکس:
10.    آموزش روش‌ها و ابزارهای تحلیل بنیادی در بازار فارکس.
11.    دوره آموزش الگوهای هارمونیک در تحلیل تکنیکال:
12.    شناخت و استفاده از الگوهای هارمونیک در تحلیل بازار.
13.    دوره آموزش اندیکاتورهای تکنیکال:
14.    مفاهیم و استفاده از اندیکاتورهای تکنیکال در تحلیل نمودارها.
15.    آموزش متاتریدر:
16.    آشنایی با پلتفرم متاتریدر و نحوه استفاده از آن.

برای شروع بهترین راه انتخاب دوره‌های مقدماتی و متوسطه می‌باشد، از جمله دوره متنی آموزش فارکس در شیراز و دوره آموزش ویدیویی فارکس. این مسیر به شما کمک خواهد کرد تا اصول ابتدایی را درک کرده و به تدریج به سطوح پیشرفته تر در دنیای فارکس پیش بروید. این تنها یک شروع است و با پیشرفت شما، می‌توانید اهداف خاص خود را تعریف کرده و به موفقیت در این حوزه دست پیدا کنید.

راهنمای گام به گام برای پکیج اموزش فارکس رایگان

شروع به یادگیری مفاهیم کلی بازار امری ضروری است. در ابتدا، با افتتاح یک حساب دمو یا آزمایشی، وارد بازار فارکس شوید و با استفاده از پلتفرم متاتریدر تجربه کسب کنید. سپس، با شروع به تحلیل تکنیکال، مهارت خواندن نمودارها را تدریجاً ارتقاء دهید. آشنایی با تحلیل بنیادی نیز امری ضروری است، حتی اگر از آن برای ورود به معاملات مستقیم استفاده نکنید؛ زیرا این موضوع به سواد کلی شما و توانایی برقراری ارتباط با جامعه معامله‌گری وابسته است.

در مرحله بعدی، مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه اهمیت دارند، زیرا این عوامل تأثیر مستقیمی بر موفقیت شما در این حوزه دارند.

مباحث مدیریت ریسک و بازدهی به ساختار سیستم تصمیم‌گیری شما شکل می‌دهند. در نهایت، زمان طراحی استراتژی معاملاتی به شما می‌رسد. با طراحی این استراتژی، به طور رسمی به حرفه معامله‌گری وارد می‌شوید و می‌توانید کار خود را همچون یک شغل آغاز کنید.


مسیر آخرین شما در مسیر آموزش فارکس، طراحی یک استراتژی معاملاتی با بازدهی مطلوب است. برای رسیدن به این هدف، نیاز است که به ترتیب دانش خود را در زمینه‌های مورد نیاز گسترش دهید.

توضیح اصطلاحات بازار فارکس

در بازار فارکس، اصطلاحات خاص خود را داریم که اطلاع از آنها برای معامله‌گران حیاتی است. از جمله مهم‌ترین اصطلاحات، جفت ارز، لات، پیپ و لوریج (اهرم) هستند.

قبل از آنکه به جزئیات اصطلاحات فارکس بپردازیم، حیاتی است که معلوم شود چه هدفی از ورود به بازار فارکس دارید. در صورتی که معامله‌گر هستید، هدف شما کسب سود از نوسانات قیمتی در بازار ارز است. به عبارت دیگر، ارزی را می‌خرید که فکر می‌کنید در آینده گران خواهد شد و سپس آن را می‌فروشید تا سود کسب کنید. به همین ترتیب، اگر فکر می‌کنید که ارزی تضعیف خواهد شد، آن را می‌فروشید و سپس آن را به قیمت مناسب‌تری می‌خرید تا تفاوت قیمتی را به عنوان سود دریافت کنید.

بنابراین، در بازار فارکس دو نوع ساده معامله وجود دارد:

1. خرید از کف: این شامل این است که شما ارزی را با فرض افتندگی قیمت آن، به قیمت مناسب‌تری می‌خرید و سپس در زمانی که قیمت به اندازه کافی گران می‌شود، آن را می‌فروشید و سود می‌کسبید.

2. فروش از سقف: در این حالت، شما ارزی را با فرض تضعیف قیمت آن، به قیمت مناسب‌تری می‌فروشید و سپس در زمانی که قیمت به اندازه کافی ارزان می‌شود، معامله فروش را بسته و از تفاوت قیمتی سود می‌کسبید.

این اصطلاحات مهم، اساساً ابزارهای معاملاتی شما در بازار فارکس را تشکیل می‌دهند و مفاهیم اصلی معاملات را به شما ارائه می‌دهند.

ممنون از همراهی همیشگی شما دوستان عزیز.
برچسب ها: فارکس ، آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار