سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - 02 March 2024
تفاوت درب‌های ضد سرقت و معمولی در نوع چهارچوب، لولا و ورقه‌های فولادی تعبیه شده در داخل درب است.
آیت ماندگار- تفاوت درب‌های ضد سرقت و معمولی در نوع چهارچوب، لولا و ورقه‌های فولادی تعبیه شده در داخل درب است. مواد مختلفی برای جلوگیری از لایه لایه شدن یا شکاف درب استفاده می‌شود، ورق فولادی یک گزینه‌های مقاوم در برابر ضربه است که در پشت یا لبه‌های درب ضد سرقت برای جلوگیری از شکستن درب استفاده می‌شود.

دور تا دور درب برای جلوگیری از ورود سرما، گرما، گرد و غبار و هدر رفت انرژی یک نوار لاستیکی تعبیه شده است. انواع درب ضد سرقت عایق صدا هستند و معمولاً وزن آنها بین ۹۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم است. رنگ درب‌های ضد سرقت در دو مدل دکورال و چرمی تهیه می‌شوند که البته نوع چرمی نسبت به دکورال کمی ارزان‌تر است، اما مقاومت بالایی داشته و جذابیت بیشتری به درب می بخشد. رنگ درب فلزی بیشتر قهوه‌‌ای رنگ است و جنس رنگ آنها از نوع پودری الکترواستاتیک است.


بهترین قفل درب ضد سرقت

شما می‌توانید درب‌های ضد سرقت را ارتقا داده و امنیت آنها را دو چندان کنید، قفل‌ها امنیت را در حد بسیار بالایی افزایش می‌دهند. قفل‌های انواع درب ضد سرقت در دو نوع کلیدی و هوشمند ساخته می‌شوند، قفل‌های مولتی سیستم ۱۴ زبانه یا قفل چنگکی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. نوعی قفل نیز به نام قفل شب بند نیز بر روی این درب‌ها نصب می‌شود که نمی‌توان آنها را به سادگی باز کرد.

جدید ترین درب ضد سرقت تولیدی مجهز به قفل هوشمند بدون کلید و بدون نیاز به برق باز می‌شود. همچنین قفل‌های هوشمند می‌توانند دسترسی به درب را محدود کرده و فقط افرادی که دارای کلید الکترونیکی یا دستگاه ارتباطی مانند تلفن‌های هوشمند هستند، می‌توانند درب را باز و ورود پیدا کنند.


یراق آلات درب ضد سرقت

لولاهای درب ضد سرقت بخش مهم درب های ضد سرقت به حساب می آید . چهارچوب های‌ درب ضد سرقت در دو نوع فلزی و یا کاور چوبی تهیه می‌شوند. معمولاً برای ورودی‌های ساختمان از چهارچوب فلزی استفاده می‌شود. دستگیره‌های درب‌های ضد سرقت، استیل ضدزنگ هستند که می‌توانید در تنوع بسیار، یکی از مدل‌های خاص را انتخاب کنید. چشمی درب نیز با سوراخی به قطر 16 میلیمتر و زاویه 180 تا 200 درجه بر روی درب نصب می‌شود، چشمی‌های مدرن توانایی ضبط تصویر را نیز دارند.

قیمت درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت گرچه قیمت بالایی نسبت به درب‌های معمولی دارند، اما آنها سال‌ها دوام خواهند داشت و یک لایه امنیتی برای خانه شما محسوب می‌شوند. قیمت انواع درب ضد سرقت به عوامل مختلفی از جمله کشور تولید کننده، جنس، نوع یراق آلات، قفل، لولا، استحکام، زیبایی و کیفیت بستگی دارد. اگر برجستگی‌های روی درب بیشتر باشد، قیمت درب بالاتر خواهد بود.


سخن پایانی

اگر قصد دارید امنیت خانه خود را افزایش دهید، می‌توانید از پرفروش ترین درب ضد سرقت بازدید کنید ودوربین‌های هوشمند را بر روی درب ضد سرقت نصب کنید. شما می‌توانید درب را در انواع طرح‌ها با توجه به سایز چهارچوب و درجه‌بندی کیفیت سفارش دهید تا متناسب با سلیقه شما ساخته شود.

نصب درب‌های ضد سرقت بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید آنها را نصب کنید، معمولا آنها به دو روش جوش دادن و رول بولت نصب می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به طراحی داخل ساختمان و سلیقه خود، یکی از انواع درب ضد سرقت را در بهترین مدل و کیفیت انتخاب و نصب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در حوزه درب ضد سرقت و لیست قیمت انواع درب ضد سرقت با شماره 88449064-021 تماس حاصل فرمایید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار