سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۰۱ تير ۱۴۰۱ - 22 June 2022
در صافکاری با دستگاه از وسیله ای به نام ساکشن استفاده می شود. این دستگاه خلا منفی بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند و سبب می شود که فرو رفتگی ها و قر شدگی های بدنه خودرو به حالت اولیه بازگردند.
آیت ماندگار- صافکاری با دستگاه یکی از مواردی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از این روش که به آن صافکاری بدون رنگ با pdr نیز گفته می شود می توان فرو رفتگی های بدنه خودرو را از بین برد و همین امر نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات بدنه خودرو دارد. صافکاری از جمله مواردی است که باید با دقت و مهارت فراوان انجام شود. در غیر اینصورت ممکن است قر شدگی های بدنه خودرو به خوبی از بین نرود و این امر می تواند مشکلات زیادی را برای صاحبان خودرو ها به وجود آورد.

صافکاری

دستگاه ساکشن چیست؟

در صافکاری با دستگاه از وسیله ای به نام ساکشن استفاده می شود. این دستگاه خلا منفی بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند و سبب می شود که فرو رفتگی ها و قر شدگی های بدنه خودرو به حالت اولیه بازگردند. در واقع، در این روش دستگاه بر روی بدنه فرو رفته قرار داده می شود و سپس با ایجاد خلا قسمت فرو رفته بیرون کشیده می شود. کسی که از این دستگاه استفاده می کند باید تبحر لازم را داشته باشد. در غیر اینصورت ممکن است بدنه خودرو بیش از حد بیرون کشیده شود و همین امر می تواند به بدنه خودرو آسیب وارد کند.

آیا صافکاری با دستگاه بدنه خودرو را به حالت طبیعی حفظ می کند؟

کسانی که می خواهند از این روش استفاده کنند همواره در این مورد نگرانی دارند که آیا این روش به حفظ حالت طبیعی بدنه خودرو کمک می کند. پاسخ به این سوال قطعا مثبت است! این دستگاه طراحی شده است تا بتواند زمان استفاده از در مدت زمان بسیار کوتاه قر شدگی های بدنه خودرو را رفع کرد. اما این امر بدین معنا نیست که اپراتور پس از پایان کار دیگر به میله و یا چکش کاری نیازی ندارد. بلکه این امر بدین معناست که نرخ استفاده از آن به میزان زیادی کاهش پیدا می کند.

آیا این روش باعث افت قیمت خودرو می شود؟

اولین بار که روش صافکاری با دستگاه مطرح گردید بدین جهت بود که در آسیب هایی که ریزش رنگ خودرو رخ نداده است از دستگاه ساکشن استفاده شود. به طور کلی باید بدانید، اگر ریزش رنگ خودرو وجود نداشته باشد و تنها بدنه آن دچار فرو رفتگی شده باشد، افت قیمت خودرو رخ نمی دهد. در غیر اینصورت ممکن است شاهد افت قیمت خودرو پس از انجام صافکاری باشیم. بهتر است در این مورد با یک فرد متخصص مشورت نمایید.

صافکاری

چه زمانی صافکاری پی دی آر پیشنهاد می شود؟

صافکاری بدون رنگ pdr زمانی پیشنهاد می شود که بدنه خودرو دچار فرو رفتگی و قر شدگی شده است، اما ریزش رنگ رخ نداده است. اگر ریزش رنگ رخ دهد مشخص است که آسیب های جدی به بدنه خودرو وارد شده است و اپراتور باید از روش های دیگری اقدام به رفع آنها نماید. در صافکاری بدون رنگ pdr از میله های مخصوصی استفاده می شود و این میله می توانند قر شدگی ها را رفع کنند و بدنه خودرو را به حالت اولیه باز گردانند.

زمانی به یک صافکاری با دستگاه مراجعه می کنیم به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

•    قبل از هر چیز مجوزهای آن مرکز را بررسی کنید و مطمن شوید که آن مرکز به صورت رسمی کار می کند.

•    قبل از ورود به آن مرکز نظرات مشتریان دیگری را که کار اتومبیل و خودرو خود را به آنها سپرده اند جویا شوید. با استفاده از این روش می توانید به تخصص و تبحر آن افراد پی ببرید.

•    قبل از انجام هر کاری ابتدا قیمت را استعلام کنید.

قیمت این روش چقدر است؟

یکی از سوالات پرتکراری که پرسیده می شود در مورد قیمت صفاکاری با دستگاه است. بهتر است بدانید قیمت این کار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اولا باید میزان آسیب و فرو رفتگی خودرو به دقت بررسی شود. هر چقدر شدت آسیب بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت این کار بالا تر می رود. پس از آن اپراتور باید بررسی کند که آسیب وارده در کدام قسمت اتومبیل است و پس از استفاده از دستگاه به چه مقدار چکش کاری نیاز دارد. این موارد باعث می شوند در پایان قیمت مشخص شود.

صافکاری

برای صافکار با دستگاه به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد این روش در اختیار شما قرار دهیم. در این روش از دستگاهی به نام ساکشن استفاده می شود که با ایجاد خلا منفی سبب می شود تا فرو رفتگی ها به حالت اولیه خود بازگردند. این روش برای زمانی مناسب است که ریزش رنگ صورت نگرفته است و تنها بدنه خودرو دچار فرو رفتگی هایی شده است. اگر به دنبال مرکز معتبری برای صافکاری با دستگاه یا صافکاری بدون رنگ با pdr هستید، می توانید به مرکز صافکاری رضایی (safkarirezaei.com) مراجعه کنید. تمامی افرادی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند تجربه بالایی دارند و به شما کمک می کنند تا مشکلات خودرو خود را رفع کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها