سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 21 June 2022
آلیاژ به کار رفته در سرویس قابلمه از مهمترین مواردی است که تمامی خریداران باید به آن توجه داشته باشند. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند آلومینیوم یکی از بهترین آلیاژهایی است که در ساخت سرویس آشپزخانه به کار می رود.
آیت ماندگار- سرویس قابلمه یکی از مهمترین آیتم هایی است که تمامی آشپزان در محیط آشپزخانه خود به آن نیاز دارند. هر چقدر که این سرویس کامل تر باشد، فرد بهتر می تواند آشپزی کند و غذاهای خوش طعمی را بپرد. از جمله محصولات دیگری که زمینه را برای آشپزی بهتر فراهم می سازند می توان به قابلمه وانیا و استیک پز اشاره کرد. هر یک از این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که بر قدرت آشپزی افراد تاثیر می گذارند و می توانند حسن سلیقه افراد را به رخ بکشند.

سرویس قابلمه

آیا برند سرویس قابلمه مهم است؟

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مواردی که در خرید سرویس باید به آن توجه داشته باشید برند آن است. هر چقدر شما سرویس مورد نیاز خود را از برندهای معتبرتر خریداری کنید، به همان اندازه می توانید اطمینان داشته باشید که از متریال های با کیفیت در ساخت این محصولات استفاده شده است و استانداردها با دقت بیشتری در آن رعایت شده اند.

همچین، برندهای معتبر در زمان خرید سرویس به خریداران ضمانت نامه می دهند و این موضوع می تواند بسیار قابل توجه باشد. اگر شما نیز جز آن دسته از افراد هستید که می خواهید بهترین محصولات را استفاده کنید، باید حتما به برند و اعتبار سرویس قابلمه توجه داشته باشید.

آیا آیتم های مورد نیاز شما در سرویس موجود است؟

همانطور که می دانید ست سرویس قابلمه در ابعاد متفاوتی موجود است که آیتم های متنوعی در آن به کار رفته اند. به همین دلیل، کسانی که می خواهند بهترین سرویس را خریداری کنند، ابتدا باید با دقت آیتم های آن را بررسی کنند تا ببینند آیا آن سرویس با نیازهای آنها همخوانی دارد یا خیر! گاهی افراد تمایل دارند ابعاد قابلمه ها و یا تابه هایی که در آن سرویس است تنوع زیادی داشته باشد. به همین دلیل، بررسی قبل از خرید ایده خوبی است.

سرویس قابلمه

از کدام آلیاژ در ساخت این سرویس استفاده شده است؟

آلیاژ به کار رفته در سرویس قابلمه از مهمترین مواردی است که تمامی خریداران باید به آن توجه داشته باشند. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند آلومینیوم یکی از بهترین آلیاژهایی است که در ساخت سرویس آشپزخانه به کار می رود.

این آلیاژ تاییدیه های سازمان های بهداشتی را دریافت کرده است و ویژگی های متفاوتی دارد. یکی از مهمترین ویژگی های آلیاژ آلومینیوم گرم شدن سریع آن است. از طرف دیگر، این آلیاژ وزن سبکی دارد و هرگز باعث نمی شود که قابلمه سنگین شود. آلومینیوم با مواد غذایی در حال پخت واکنش نشان نمی دهد و هرگز بر طعم غذا تاثیر نمی گذارد. چدن یکی دیگر از فلزاتی است که می تواند در ساخت سرویس قابلمه به کار رود و فواید زیادی دارد.

جنس دسته های سرویس از چیست؟

جنس دسته های قابلمه باید از خود فلز به کار رفته در بدنه قابلمه و تابه و یا از پلاستیک نسوز باشد. اگر به این موضوع توجه نشود، در زمان آشپزی دسته های قابلمه می سوزند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. به همین دلیل، توصیه می شود قبل از خرید مشخصات فنی قابلمه و تابه به خوبی بررسی شود تا افراد بتوانند خرید لذت بخشی را تجربه کنند.

آیا وجود استیک پز در آشپزخانه ضروری است؟

استیک پز از جمله محصولاتی است که می تواند آشپزی شما را دگرگون سازد. شما می توانید گوشت را با استفاده از استیک پز بر روی شعله و حرارت مستقیم بپزید و هرگز گوشت نمی سوزد. همچنین، این تابه دارای شیارهایی است که بر روی گوشت نقش می اندازند و این امر سبب می شود  تا ظاهر گوشت زیباتر شود و این موضوع بر لذت بصری در زمان غذا خوردن تاثیر دارد.

قابلمه وانیا چه ویژگی هایی دارد؟

قابلمه وانیا یکی از بهترین محصولات آشپزخانه است که با خطوط منحنی طراحی شده است و زیبایی خاصی دارد. مقاومت قابلمه وانیا در برابر حرارت بسیار زیاد است و می تواند تا دمای 420 درجه سانتیگراد را تحمل کند. این قابلمه برای پخت مواد غذایی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و آشپزی را متحمل می کند. در ساخت قابلمه وانیا از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است و درب آن شیشه ای است. این درب نیز نشکن است و در مجاورت با گرما شکسته نمی شود و آسیب نمی بیند.

سرویس قابلمه

سرویس قابلمه را از کجا بخریم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد سرویس قابلمه در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید برای خرید این سرویس باید به برندهای معتبر بازار مراجعه کنید و ضمانت نامه را از فروشنده دریافت کنید. قبل از خرید آیتم هایی را که درون سرویس هستند بررسی کنید که آیا با نیازهای شما همخوانی دارند یا خیر. همچنین، مشخصات فنی قابلمه از جمله آلیاژ به کار رفته در ساخت آن را به دقت بررسی کنید. اگر می خواهید برای خرید سرویس قابلمه، تابه رژیمس و تابله تفلون اقدام کنید، می توانید به سایت کاویش شاپ (kavish.shop) مراجعه کنید. این سرویس محصولات متنوعی دارد که همراه با ضمانت نامه به فروش می رساند. کارشناسان این سایت شما را برای خرید بهترین محصولات راهنمایی می کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها