سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - 29 May 2022
همه ما می دانیم که ماشین چرخ خیاطی ژانومه یک ابزار مکانیکی به شمار می رود و برای بهبود عملکرد آن باید از ماده ای درجه یک استفاده کرد.
آیت ماندگار- در سراسر جهان استفاده از روغن برای روان شدن اجزای گوناگون ماشین چرخ خیاطی امری است بسیار معمول و پر مصرف؛ این ماده سبب می شود که اجزای گوناگون به راحتی حرکت کرده و از کندی این محصول جلوگیری می کند.با استفاده از روغن چرخ خیاطی شما مدت زمان مصرف این وسیله کاربردی را به شکل قابل توجه ای افزایش خواهید داد.

در این قسمت از مطلب قصد داریم به معرفی روغن چرخ خیاطی ژانومه بپردازیم با ما همراه باشید تا علاوه بر کاربرد نحوه تشخیص جنس مرغوب برای این کالا را دریابید.

همه ما می دانیم که ماشین چرخ خیاطی ژانومه یک ابزار مکانیکی به شمار می رود و برای بهبود عملکرد آن باید از ماده ای درجه یک استفاده کرد.

بهتر است بگوییم مدت زمان استفاده از این ماشین ها با مایع روان کننده مصرفی رابطه نزدیکی دارد؛ از این رو دقت کنید که چه نوع روغنی را برای مصرف خریداری می نمایید.

ماشین های چرخ خیاطی ضخیم دوز دارای ساختار متفاوتی با ماشین های عادی می باشند، این نوع ابزار به دلیل قطور بودن چرخ دنده ها باید بیشتر روغن کاری شوند.

این ماشین ها بیشتر به صورت صنعتی در بازار وجود دارند و به دلیل استفاده های فراوانی که در کارگاه های دوخت و دوز از ان ها می شود نیاز به جنسی مرغوب برای روغن کاری دارند.

در یاد داشته باشید که روغن چرخ خیاطی باید دارای این ویزگی باشد که از رنگ شفافی برخوردار باشد و در اثر ساکن شدن لخته نشود؛ تنها این نوع از محصولات هستند که می توانند به رفع نیاز مشتریان بپردازند.

دقت داشته یاشید که برای استفاده کردن از این محصول باید زمانی روغن کاری را آغاز کنید که قصد استفاده از ماشین را دارید در صورت عدم رعایت این اصول با مشکل خشک شدن روغن در اجزای چرخ و ایست موتور آن مواجه خواهید شد.

روغن چرخ خیاطی

از مهم ترین کارایی های روغن چرخ خیاطی ژانومه می توان به کاهش اصطکاک این وسیله پر کاربرد اشاره کرد در نتیجه می تواند سبب افزایش طول عمر چرخ شود.

روغن کاری چرخ خیاطی جانتک

روغن کاری چرخ خیاطی به نظر کار ساده ای است اما بهتر است که نکات مربوط به انواع روغن کاری را بدانید. روغن کاری به دو صورت انجام می شود. روش اول به صورت دستی و روش بعدی به شکل خودکار انجام می گیرد.

روغن کاری دستگاه های دوخت، فقط باید توسط روغن های مخصوص این کار انجام گیرد و  هرگز نباید از روغن های دیگر مثل روغن های خوراکی، روغن موتور و .. استفاده شود.

روغن چرخ خیاطی

چرخ خیاطی ها با تنوع بسیار و توسط تولیدی ها و برندهای متعددی ساخته و برای فروش به بازار عرضه می گردد. یکی از برند های معروف در این تولید چرخ خیاطی، برند جانتک می باشد که سال های بسیاری در این عرصه فعالیت نموده است. البته لازم به ذکر است که هر چه کیفیت این دستگاه بالا باشد باز هم نیاز به مراقبت و روغن کاری به موقع دارد. روغن کاری چرخ خیاطی جانتک، برای دوام و طول عمر بیشتر این کالا و دوخت بهتر و دقیق تر، امری الزامی است.

روغن چرخ خیاطی 4084 4048

خیاط های  تازه کار ممکن است بر این باور باشند که اگر به ندرت از چرخ خیاطی استفاده کنند، پس نیازی به روغن کاری ندارد. این یک تصور غلط رایج است ،  حتی اگر دستگاه شما بدون استفاده باشد، باز هم  توصیه می شود قبل از استفاده حتما آن را روغن کاری کنید.

روغن های چرخ خیاطی معمولا دو دسته هستند بی رنگ یا زرد مایل به قهوه ای که در اکثر فروشگاه های لوازم خیاطی موجود می باشند. این روغن ها یا بی رنگ هستند که با مقدار زیادی از مواد شیمیایی رقیق شده اند و یا روغن های قهوه ای، ترکیب روغن های سوخته تصفیه شده به همراه رقیق کننده های شیمیایی هستند که ممکن است به دستگاه شما آسیب بزنند.

خیاط های حرفه ای و با تجربه به طور شهودی و با تغییر صدا در هنگام خیاطی متوجه می شوند که چه زمانی دستگاه به مراقبت نیاز دارد. و آن را روغن کاری می کنند . بهتر است بلافاصله پس از روغن کاری شروع به کار نکنید. دستگاه بهتر است برای مدتی استفاده شود و بعد آن را به خوبی روغن کاری کنید.

روغن چرخ خیاطی

روغن چرخ خیاطی 4084   4048 روغنی است که هم از غلظت مناسبی برخوردار است و هم اینکه آسیبی به قطعات ماشین خیاطی شما وارد نمیکند و تاثیر زیادی بر عملکرد و روانکاری دستگاه چرخ خیاطی شما می گذارد. البته باید توجه کنید که این روغن ها در گالنهای 4 لیتری تولید می شود، از این رو برای مصارف خانگی، می توانید این محصول را در ظرف های مناسب از این مجموعه تهیه کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها