سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - 29 May 2022
از آنجا که فرش ها مهمترین قسمت خانه های ما ایرانیان را تشکیل می دهند، حفظ و نگهداری از آن ها برای ما مسئله بسیار مهمی محسوب می شود.
آیت ماندگار- از آنجا که فرش ها مهمترین قسمت خانه های ما ایرانیان را تشکیل می دهند، حفظ و نگهداری از آن ها برای ما مسئله بسیار مهمی محسوب می شود. از این رو با خرید یک رو فرشی خوب شما می‌توانید به تمیز نگه داشتن فرش هایتان و علاوه بر آن محافظت از آنها کمک کنید. امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که از یک روفرشی کشدار ترک برای این مسئله استفاده نمایند، زیرا رو فرشی های کش دار ترک قادر می باشند از سر خوردن و جمع شدن فرش جلوگیری کنند.

این روفرشی ها به دلیل داشتن کش دوخته شده در پشت شان به راحتی بر روی فرش فیکس می‌شوند و مانع سر خوردن آن نیز می گردند. همچنین این روفرشی ها دارای جنس مخمل نیز می باشند، که این نوع آن ها بسیار کم وزن تر، ضخیم تر و قابل حمل آسان می باشند. روفرشی ها کاربردهای دیگری نیز دارند از جمله: محافظت از فرش ها در برابر نور خورشید که باعث پوسیدگی آن ها می شود و یا حتی اگر کودکی در منزل داشته باشید که بر روی فرش های شما بدو بدو کند و باعث پارگی یا نابودی فرش هایتان شود نیز محافظت می کند.

روفرشی های ترک کش دار علاوه بر وزن کم و حمل آسان شان دارای تنوع و رنگ های بسیار زیادی می باشند. این رو فرشی ها قابل شستشو در ماشین لباسشویی می باشد و رنگ های ثابتی نیز دارند که به راحتی پاک و یا تکثیر نمی شوند. علاوه بر آن بسیار نرم، سبک و راحت می باشند.

از ویژگی های بارز رو فرشی های کشدار می توان به بدون کرک و پرز بودن آن ها اشاره کرد، که این خاصیت باعث عدم ایجاد حساسیت می شود. جارو کشیدن آن ها نیز بسیار آسان می باشد. این رو فرشی ها به دلیل داشتن کش هایی که در زیر آن ها نصب شده اند، بر روی فرش کاملا فیکس شده و جمع نمی شود. همچنین به خاطر چاپ آنها در دمای بسیار بالا آب رفت و رنگ رفتگی را پس از شستشو، تجربه نخواهید کرد.

خرید اینترنتی روفرشی

با خرید روفرشی کشدار ترک دیگر نگرانی و دغدغه ای برای کثیف شدن یا نابود شدن فرش های خود را نخواهید داشت و همچنین می توانید یک خرید آسان و سریع را داشته باشید و در وقت و هزینه شما نیز صرفه جویی می شود.

روفرشی کشدار ترکیه

روفرشی کشدار ترکیه از الیاف درجه یک و بهترین مواد طراحی و دوخته شده است. نوعی از این محصول ضد اب می باشند و برای خانواده های که فرزند کوچک دارند، کاربرد بسیار مناسبی دارد. این محصولات دوام و توانای بالایی در برابر فشار، اجسان نوک تیز و حرارت دارند و با توجه به کیفیت و مرغوبیتی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشند.

انواع روفرشی کشدار ترکیه ای در بازار شهر های مختلف در مدل ها و طرح های مختلفی وجود دارند که در اندازه های مختلف به فروش می رسد. این محصول دارای رنگ و مدل های مختلفی است و علاوه بر اینکه از فرش های منزل در برابر ساییده شدن و افتاب محافظت می کند با جلوه خاص و رنگ های ویژه ای که دارند، باعث زیبایی و جذابیت دکوراسیون  منازل خواهند شد.

یکی از مهم ترین مدل های روفرشی که با توجه به قیمت بالاتری که نسبت به مدل های دیگر دارد از فروش بالایی برخوردار بوده روفرشی دو طرفه دور کشدار ترکیه ای است که دور ان از طرح های بسیار زیبا و جذاب تشکیل شده است و امکان استفاده از هر دو طرف ان به راحتی امکان پذیر می باشد. ویژگی این روفرشی ها برای زمانی است که میبینید یک طرف این محصول کثیف شده است یا به فکر ایجاد تنوع در منزل خود هستید می توانید این روفرشی را چا به جا و از روی دوم ان استفاده می کنید.

خرید اینترنتی روفرشی

یکی از پر فروش ترین روفرشی ها، روفرشی کشدار ترکیه می باشد، که باعث شده رضایت و اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جذب کرده است.

روفرشی کشدار در طرح های جدید

روفرشی کشدار فانتزی و ساده در داخل ایران تولید فراوانی دارد اما نوع وارداتی آن نیز در بازار یافت می شود. این محصول را می توان از روش های مختلفی از بازار تهیه نمود.

این محصول شیک و بی نظیر از بهترین الیاف تولید شده است و دارای ضخامت های متنوعی بسته به نوع مصرف آن می باشد فلذا افراد می توانند از آن به راحتی برای محافظت از فرش های خود استفاده کنند. عرضه روفرشی گرد کشدار سبب شده تا نیاز اقشار بیشتری برای پوشاندن تمام فرش های منزل خود در اشکال مختلف برطرف گردد.

روفرشی های ساخت کشور ترکیه قیمت بسیار بالایی دارند در حالی که شما میتوانید با پرداخت هزینه کمتر کیفیت مشابه آن محصول را از مجموعه ما تهیه کنید.

خرید اینترنتی روفرشی

روفرشی کشدار جدید دارای کیفیت بالا، تنوع طرح و رنگ های مختلف می باشد. به علت کاربرد و زیبایی این محصول، امروزه متقاضیان زیادی برای پوشش نیازهای خود به خرید عمده این محصول روی آورده اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها