سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - 29 May 2022
در واقع ریل آسانسور از فلزاتی با مقاومت بالا تهیه می شود، که کابین آسانسور در آن قرار گرفته است و بین این دو خط جابجا می شود.
آیت ماندگار- همان طور که در بالا به آن اشاره شد، ریل آسانسور باید دارای استحکام بالایی باشد، تا در برابر تغییرات ناگهانی کابین، دچار خمودگی و انحنا نشود؛ زیرا در این موقعیت امکان خطرات زیادی وجود دارد و ممکن است کابین در هنگام حرکت از مسیر خود خارج شود. پیشنهاد می شود، برای خرید ریل آسانسور به مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی این کالا مراجعه کنید.

خرید اینترنتی ریل آسانسور

در واقع ریل آسانسور از فلزاتی با مقاومت بالا تهیه می شود، که کابین آسانسور در آن قرار گرفته است و بین این دو خط جابجا می شود. کابین آسانسور به وسیله قطعات و اهرم هایی که دارد به کابل های بالا کشنده متصل شده است و بر اساس دستوری که از قبل به جعبه کنترل داده اند حرکت می کند. کار اصلی این جعبه کنترل، زمانی انجام می شود که به آن فرمان پایین رفتن بدهد، وزنه ها به سمت بالا رفته و کابین به سمت پایین حرکت می کند و بالعکس در بالا رفتن کابین همین وضعیت تکرار می شود. وزنه ها و وزن حداکثر ظرفیت آسانسور به طور معمول یکی می باشند و قدرت موتوری که بر روی آسانسور نصب شده کابل ها را توسط اهرم های تعبیه شده در آن به حرکت در می آورد. قابل ذکر است که خرید اینترنی ریل آسانسور، در این سایت قابل انجام می باشد و در زمان های مختلف این کالا با تخفیف ارائه می شود.

ریل آسانسور باید دارای جنس محکمی باشد و از مقاومت بالایی در مقابل سرما، گرما، ضربه و فشار زیاد برخوردار باشد. به همین دلیل تولید کنندگان، با در نظر گرفتن این خصوصیات از آلیاژهای بسیار مناسب در تولید این کالا استفاده می کنند. مقاوت خوب این محصول باعث شده تا ریل آسانسور فروش خوبی در ایران داشته باشد و به همین دلیل افراد زیادی خواهان دریافت نمایندگی این کالا در شهر خود هستند.

ریل آسانسور چینی

همانطور که گفته شد، یکی از متداول ترین ریلی که در آسانسور ها به کار می رود، ریل آسانسور چینی با کشش سرد است که شبیه به ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا  بوده و بر طبق استاندارد های همان طراحی شده است.

ریل های سرد چینی دارای مقاومت و سختی نسبتا بالایی هستند و استحکام خوبی در برابر فشار از خود نشان می دهند، در هنگام حمل و نقل و فشار دچار انحراف و کجی نمی شوند، مگر زمانی که فشار بسیار زیادی به آن ها وارد شود.

خرید اینترنتی ریل آسانسور

ریل چینی مونته فرو با مقاطع  T9  و  T5 بیشترین استفاده را در آسانسور دارد. ظرفیت این ریل برای استفاده در آسانسور های تعداد 6 تا 8 نفره با حداکثر توقف در 10 طبقه  وارد بازار شده است، همچنین این ریل نیز دارای  سطح بسیار صاف و صیقلی بوده است .

ریل آسانسورچین سرد را می توانیم جایگزین ریل های گرانقیمت اروپایی کرده و با قیمتی ارزان تر، انتظار  همان کیفیت را از آن داشته باشیم.

این ریل در واقع تمامی مراحل استاندارد بین المللی و استاندارد EN81 اروپا را توانسته است به خوبی طی کند همچنین به عنوان یک ریل آسانسور مرغوب و استاندارد در صنعت آسانسور کشور، مورد استفاده  همگان قرار می گیرد.

قیمت ریل آسانسور ایرانی

جهت اطلاع از قیمت ریل آسانسور ایرانی و نیز کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا بطور کامل به تمام سوالات شما پاسخ بدهند.

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید آسانسور به آن توجه کرد امن بودن آن است. یکی از موارد امن بودن آسانسور مربوط به ریل آن میشود. در واقع امنیت افرادی که به آسانسور سوار میشوند به ریل آن مربوط میشود که باید درجه یک باشد.

گاهی اوقات آسانسور ترمز اضطراری میزند که کار ریل این است آسانسور را با سرعتی دقیق کم و یا نگه دارد. چون اگر بسیار تند و یا کند باشد ممکن است متحمل خسارت های جدی بشوید.

ریل آسانسور ایرانی دارای چنین کیفیت درجه یکی میباشد زیرا تمامی استانداردهای بین المللی و نیز داخلی را دریافت کرده است.

شما میتوانید ریل آسانسور ایرانی بسیار با کیفیت را از مرکز معتبری همچون ما تهیه کنید تا از هر جهت با خیالی راحت آن را نصب کنید.

یکی از قطعات مهم در راه اندازی آسانسور، ریل آسانسور میباشد که در این میان ریل آسانسور ایرانی دارای کیفیتی بسیار بالا میباشد.

خرید اینترنتی ریل آسانسور

به جرات میتوان گفت ریل آسانسور ایرانی توان رقابت با انواع برندهای خارجی را دارد زیرا تاکنون به خاطر کیفیت بالایی که داشته اند، بشدت لرزش های داخل کابین را کاهش داده اند و تعادل را با بالاترین درجه حفظ کرده اند.

برای آنکه از انواع ریل آسانسور ایرانی بیشتر بدانید تا بهتر انتخاب کنید با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین نمونه را به شما معرفی کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها