سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - 25 May 2022
افتادن اشیاء در محیط های کاری امری طبیعی است و نمی توان از آن جلو گیری کرد. از وظایف کفش ایمنی سیفتی پاتن این است که اگر وسیله ای از بالا به روی پا افتاد، از پا محافظت کرده و از ایجاد سانحه جلوگیری می کند.
آیت ماندگار- افتادن اشیاء در محیط های کاری امری طبیعی است و نمی توان از آن جلو گیری کرد. از وظایف کفش ایمنی سیفتی پاتن این است که اگر وسیله ای از بالا به روی پا افتاد، از پا محافظت کرده و از ایجاد سانحه جلوگیری می کند. انواع این کفش ها به صورت کوتاه، نیم پوت و ساقه بلند هستند و تنوع آنها در ساخت و تولید بسیار است. از جمله کفش هایی که برای آتش نشان ها و حفاظت از آنها برای جلوگیری از سوختگی و ایجاد سانحه داده می شود از این گونه کفش ها هستند و هرکدام برای تحمل میزان دمایی استفاده می شوند.


دقت در خرید کفش ایمنی نیز پیش نیاز یک خرید موثر و خوب است و کسانی که به عنوان مامور خرید برای شرکت های متفاوت خرید انجام می دهند باید حتما به نوع کار و کفشی که می خواهند خریداری کنند دقت کنند. چرا که عدم توجه به این موضوعات باعث ایجاد سانحه و هزینه های بالا از سوی کارفرما به کارگر و بیمه و … می شود. برای اینکه بیشتر با کفش های ایمنی آشنا شوید می توانید مقالات مربوط به آنها را از طریق اینترنت خوانده و به پاسخ سئوالات خود برسید و درک بهتری نسبت به خرید و قیمت کفش ایمنی پاتن داشته باشید

کفش ایمنی طبی خارجی

باید در کفش های که برای راحتی پا استفاده می شود نام کفش ایمنی طبی خارجی را از قلم نندازیم که انرژی خیلی کمتری را از بدن می گیرد . شما میدانید قلب پای دوم بدن است از پا کلی از بیماری ها را درمان می کنند نقاط طب فشاری که در پا مشخص کرده است انواع بیماری ها را با فشار دادن نقطه مورد نظر اون بیماری بهتر و یا خوب می شود در کفش هم تولید کنندگان کفش این را خوب بررسی کردند و تحقیق  میدانی کردند که زیر کفش و کفش های تولید کنند که برای بدن سلامتی بهمراه داشته باشد.


دانشمندان کفی کفشی تولید کرده اند که حالت ارتجاعی دارد و تا وزن دو تن تحمل می کند و دوباره به حالت اول خود باز می گردد.شما با خرید کفش مناسب از انحراف در ستون فقرات خود و سایش در مهره های کمر خود جلوگیری می کنید پس خیلی مهم است که کفشی راتهیه کنید که تمام ویژگی های استاندارد را برای راحتی پای شما داشته باشد. شما  اگر کفش ایمنی خوبی داشته باشد از خارپاشنه هم در امان است. قیمت و خرید کفش ایمنی خارجی در مراکز اینترنتی معتبر براحتی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

خیابان های  امام خمینی یا سپه است بورس کفش ایمنی خارجی در تهران است که شما می توانید بامراجعه به آن ها کفش مورد نظر خودتان  را انتخاب کنید اگر شخصیتی هستید که بدون مشورت می روید و لوازم خود را تهیه می کنید در این مورد حتما با شخصی که تجربه و کار با لوازم ایمنی را دارد بروید که تنوع و جنس های مختلف در بازار است شما کفشی می خواهید بخرید با توجه به وضعیت اقتصادی کشور مان نمی توانید دوبار هزینه کنید پس باید با هوشمندی خاصی و تحقیق بروید  خرید کنید در سرمایه گذاری به ما می گویند برای رشد مالی خود باید شخصیت خود را رشد دهید چگونه ؟با آموزش دیدند اما من می خواهم بگویم شما با سرمایه گذاری با خرید کفش مناسب بر روی ایمنی و سلامت جان خود سرمایه گذاری کنید.


کفش ایمنی 3max

کفش یکی از پاپوش های مهم است، که انتخاب صحیح آن می تواند تا حد زیادی از سلامت پا و مفاصل آن محافظت کند. کفش ایمنی 3max برای هر محیط کاری که طراحی می شود دارای رنگ های متنوع زیادی است. اگر این کفش ها را برای محیط های بارانی انتخاب می کنید، دقت داشته باشید که زیره و رویه آن مناسب برای این مناطق باشد و اگر برای مناطق گرم و شرجی می خواهید از آن استفاده کنید، فقط دنبال زیبایی آن نباشید و از کیفیت مطلوب آن مطمئن شوید.

از مشخصات کفش های ایمنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کفش های ایمنی در دو مدل ساق کوتاه و ساق بلند موجود می باشند جنس کفش ایمنی از چرم گاوی، جیر، میکروفیبرو نبوک است. آستر داخلی کفش ها از جنس پلی استر و پنبه است که ضد تعریق می باشد.

دارای دو مدل کفی است (کفی طبی و کفی ساده) سر پنجه کفش از جنس کامپوزیت بوده که در عین سبکی و وزن کم آن، استحکام بالایی در برابر ضربه دارد و می تواند به خوبی از پا در برابر خطرات محافظت کند. زیره کفش ایمنی بسیار مهم است، به صورتی که نقش ستون کفش را بازی می کند و در راحتی پا بسیار موثر می باشد.

کفش ایمنی دارای فواید خاصی بوده و پای مصرف کننده را از خطرات احتمالی در محیط کار حفظ می کند. ظاهر کفش های ایمنی تفاوت زیادی با کفش های معمولی ندارد. تنها تفاوت آن از نظر وزن می باشد که وزن این کفش های ایمنی نسبت به باقی کفش ها بیشتر است. این کالا دارای مقاومت بیشتری بوده و در مواد اولیه آن از چندین لایه برای محافظت بیشتر پا استفاده شده است. در محیط های ساختمان سازی، کابیت سازی و کارخانجات صنعتی که امکان ضربه به پا یا افتادن اجسام سنگین روی پا زیاد است، توصیه می شود حتما از کفش ایمنی ایمن پا استفاده کنند؛ زیرا عدم استفاده از کفش ایمنی صدمات غیر قابل جبرانی به افراد وارد می کند.


ضمن اینکه استفاده از کفش های ایمنی با سرپنجه فولادی در محیط های پر خطر کاری بسیار مهم است. عدم استفاده از کفش های ایمنی علاوه بر آسیب رساندن به افراد باعث کاهش کارایی نیز می شود. همچنین به مهره های گردن و کمر آسیب وارد می شود. انتخاب کفش ایمنی مناسب علاوه بر جلوگیری از وارد شدن آسیب های احتمالی در هنگام کار باعث حفظ سلامت روحی و روانی افراد نیز می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها