سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 15 May 2022
لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد از نواحی مختلف بدن مانند زیر بغل، پاها، کشاله ران و ریش است.

به 5 دلیل لیزر موهای زائد را باید انجام دهید



لیزر موهای زائد

امروزه لیزر موهای زائد از موثرترین روش های رفع موهای زائد محسوب می شوند و به بیمار این امکان را می دهد تا با حداکثر راحتی، مشکلات موهای ناخواسته را در هر قسمت از صورت و بدن در مدت شش ماه به طور کامل از بین ببرد.

لیزرها متفاوت هستند: الکساندریت و دیودها محبوب ترین هستند و اولین مورد به عنوان "استاندارد طلایی برای از بین بردن موهای زائد" در نظر گرفته می شود. زیرا طول موج آن 755 نانومتر است که حداکثر طول جذب شده توسط رنگدانه مو بدون تأثیر بر پوست یا رگ های خونی است. لیزر الکساندرایت برای انواع پوست و مو از جمله بلوندهای روشن و سبزه های مشکی مناسب است. 

اگر فولیکول های موی شما به اندازه کافی عمیق باشد، برای شما از لیزر دیود استفاده میشود. با استفاده از این دستگاه، اپیلاسیون در حداکثر طول موج نور - 800-940 نانومتر انجام می شود، که به شما امکان می دهد حتی در سخت ترین شرایط، عملیات موثر واقع شود.

لیزر موهای زائد

همچنین اعتقاد بر این است که لیزرهای دایود نسبت به لیزرهای الکساندرایت مناسب‌تر هستند، اما عیب اصلی آنها این است که قادر به مقابله با موهای نازک صورت یا موهای ضعیف در پایان دوره اپیلاسیون نیستند.

در نتیجه عوامل زیادی مانند رنگ پوست، ضخامت مو و ویژگی‌های فیزیولوژیکی مانند رنگ مو تحت تأثیر قرار می‌گیرند، اما همچنان تجهیزات و تحصیلات لیزردرمانگر در درجه اول تأثیرگذار است. 

در طول هر عمل، تقریباً 30 درصد از موهای ناخواسته، یعنی فولیکول‌های موجود در فاز فعال از بین می‌رود و بقیه موها طی دفعات بعد از بین می‌روند. بیکینی، زیر بغل، لب بالایی مناطق وابسته به هورمون هستند، جایی که موها سریعتر رشد می کنند، چرخه کوتاهتر است، یعنی تعداد دفعات بیشتری باید روی پوست و فولیکولهای مو انجام شوند؛ یک بار در ماه، بنابراین حدود 12 مرتبه در سال را در بر میگیرد.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟ 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد از نواحی مختلف بدن مانند زیر بغل، پاها، کشاله ران و ریش است.

لیزر دایود بیش از 90 درصد از موهای زائد را از بین می برد که به حدود 4 تا 6 جلسه برای از بین بردن کامل موهای ناحیه تحت درمان و تنها 1 جلسه سالیانه به ترمیم نیاز دارد.

قیمت هر جلسه لیزر موهای زائد بسته به منطقه ای که کلینیک در آن قرار دارد و اندازه ناحیه ای که مد نظر دارید، دارد.


نحوه عملکرد لیزر موهای زائد

در این نوع از بین بردن موهای زائد، درمانگر از دستگاه لیزری استفاده می‌کند که طول موجی از خود ساطع می‌کند که گرما تولید می‌کند و به محل رشد مو می‌رسد و به آن آسیب می‌رساند که نتیجه آن از بین رفتن مو است. 

قبل از جلسه اول، درمانگر باید پوست را به خوبی با الکل تمیز کند تا اثری از چربی یا کرم مرطوب کننده نباشد و در صورت وجود از بین برود و موهای ناحیه تحت درمان را با تیغ یا کرم موبر پاک کند تا لیزر فقط روی فولیکول و پیاز موها متمرکز شود.

پس از تراشیدن هر ناحیه، توصیه می‌شود پوست را با یخ، اسپری یا ژل سرد خنک کنید، اما جدیدترین تجهیزات حاوی یک سری است که بعد از اتمام هر جلسه میتواند آن را خنک کند. در پایان هر جلسه، استفاده از لوسیون تسکین دهنده به پوست درمان شده توصیه می شود. 

حدود 15 روز پس از درمان، موها شل می شوند و می ریزند.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک درمان پزشکی است که شامل تزریق مقادیر کمی از عصاره های طبیعی، محصولات دارویی و ویتامین ها می شود. مزوتراپی اغلب برای موارد زیر استفاده می شود:

  • حذف سلولیت
  • کاهش وزن
  • درمان پوست
  • جوانسازی صورت، دست ها و گردن



مزوتراپی صورت

مزوتراپی به عنوان یک عامل زیبایی شناخته شده در صنعت زیبایی میباشد. از مزایای مزوتراپی از بین بردن آکنه، جای زخم و چین و چروک میباشد. به طور کلی مزوتراپی صورت به بهبود ظاهر پوست کمک می کند.

این یک درمان صورت است که از طریق میکرواینجکشن های بسیار سطحی برای جلوگیری از پیری صورت، بهبود چین و چروک و افتادگی و احیای پوست صورت اعمال می شود. در این روش پوست شما مرطوب، تغذیه شده، صاف و نرم به نظر می رسد.

تزریق ویتامین در این روش سلول ها را جوان می کند و باعث تولید کلاژن و الاستین می شود. به همین دلیل، این روش تکنیکی است که بیشتر در جوانان استفاده می شود، زیرا چین و چروک های موجود را از بین می برد.

در بیشتر موارد نتایج از همان جلسه اول قابل مشاهده است، اما ادامه درمان با ویزیت های نگهدارنده منظم ضروری است.


قبل و بعد از مزوتراپی

برای مراقبت از خود قبل و بعد از درمان توصیه می شود در جلسه مزوتراپی با پوستی تمیز ترجیحا لایه برداری شده و بدون آرایش شرکت کنید.

همچنین توصیه می شود حداقل تا 8 ساعت بعد از درمان مزوتراپی از قرار گرفتن در معرض آب گرم خودداری کنید. همچنین تا روز بعد آرایش نکنید.

موارد و روشهای زیبایی گفته شده در بالا امروزه در میان بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است که با توجه به دقت و ظرافت کار باید در یک سالن معتبر و زیر نظر یک متخصص با تجربه در امور زیبایی انجام شود. کلینیک سارا بیوتی زیر نظر دکتر سارا زرین فر این خدمات را به بهترین نحو ممکن ارائه میدهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها