سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 01 May 2021
محبی می‌گوید: رویه گذشته هم به این صورت بود که بررسی جداول بودجه تفویض اختیار می‌شد به مجموعه کمیسیون تلفیق یا هیات رییسه مجلس یا خود رییس مجلس و باید گفت اکنون هم اتفاق خیلی خاصی نیفتاده، اما عده‌ای به دنبال حاشیه‌سازی برای مجلس هستند.
بهروز محبی

آیت ماندگار- محمد آیتی: در روز‌های گذشته، موضوع تغییر و دستکاری در جداول بودجه ۱۴۰۰ بسیار داغ شد و عده‌ای معتقدند دست بردن در بودجه‌ای که مراحل تصویب و تایید خود خود را طی کرده و برای اجرا به دولت ابلاغ شده، پدیده‌ای عجیب است.

در همین رابطه، بهروز محبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به هر حال بودجه یک ماده واحده است و جداول و پیوست‌هایی پیرو خود دارد. زمانی که بررسی بودجه طولانی می‌شود، جلسات حالت فرسایشی به خود می‌گیرد و باید رویکردی داشت که کار عقب نیفتد.

وی افزود: جلسات بررسی بودجه سه شیفته و بسیار خسته‌کننده است، نهایتاً نمایندگان نظرات و پیشنهادات خود را اعلام می‌کنند. حقیقتاً رویه گذشته هم به این صورت بود که بررسی جداول تفویض اختیار می‌شد به مجموعه کمیسیون تلفیق یا هیات رییسه مجلس یا خود رییس مجلس و باید گفت اکنون هم اتفاق خیلی خاصی نیفتاده، اما عده‌ای به دنبال حاشیه‌سازی برای مجلس هستند.

نماینده سبزوار تصریح کرد: آقای امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس می‌گوید ما این موضوع را به رای گذاشتیم، ولی شاید برخی از نماینده‌ها توجه نداشتند و به اعتقاد من، اگر موضوع با جلسه غیرعلنی و همفکری مجموعه خود مجلس برطرف نشد می‌توان فیلم جلسات را بررسی کرد تا دید حقیقت ماجرا چیست.

محبی در پایان خاطرنشان کرد: عده‌ای با پررنگ‌کردن این موضوعات می‌خواهند برای مجلس حاشیه‌سازی کنند تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم و تمرکز بر مشکلات کشور کند شود. اینگونه مسموم کردن جامعه فقط برای تخریب مجلس است، هرچند کنترل این قوه و نقد بر آن را قبول دارم، ولی این برخورد‌های اخیر با کنترل و نقد سازنده متفاوت است.

منبع: نشان تجارت
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها