سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - 12 April 2021
مدیر کسب و کار یکی از 20 شغل پرتقاضا در کانادا در سال 2020 بوده است.


آیت ماندگار- تقاضا برای حرفه ی مدیریت کسب و کار، یکی از شغل هایی که نیاز به مهارت بالا دارد، در استان های آلبرتا و مانیتوبا بسیار زیاد است. مدیر کسب و کار یکی از 20 شغل پرتقاضا در کانادا در سال 2020 بوده است. درآمد مدیر کسب و کار در کانادا سالانه بین 77000 تا 135000 دلار است. دیگر مزایا عبارتند از خدمات بهداشتی رایگان، تحصیل رایگان، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات پرایم، و زندگی در یکی از متنوع ترین مناطق کانادا.

سیستم مهاجرتی کانادا بیش از 70 نوع ویزا و گزینه های مختلف مهاجرتی ارائه می دهد.

نحوه ی مهاجرت مدیر کسب و کار به کانادا

هم اکنون 45000 فرصت شغلی برای مدیران کسب و کار در کانادا وجود دارد و اگر حداقل 2 سال تجربه مدیریت کسب و کار داشته باشید می توانید از 3 طریق زیر به کانادا مهاجرت کنید:

  1. اکسپرس انتری

سیستم اکسپرس انتری سریع ترین و بهترین روش مهاجرت به کاناداست زیرا پردازش درخواست ها در این سیستم کمتر از 6 ماه طول می کشد. این سیستم 3 برنامه ی مهاجرت اقتصادی فدرال را مدیریت کرده تا مهاجرت برای کارگران ماهر راحت تر شود. مدیران کسب و کار، در صورت داشتن تجربه ی کاری در کانادا می توانند از طریق برنامه ی کارگر ماهر فدرال یا برنامه ی کلاس تجربه ی کانادایی اقدام کنند.

سیستم اکسپرس انتری یک سیستم مبتنی بر امتیاز دهی است که به شما بر اساس سیستم جامع رتبه بندی و معیارهایی همچون سن، مدرک، تجربه ی کاری، مهارت های زبانی، و توانایی وفق دادن خود با شرایط زندگی در کانادا امتیاز می دهد. پس از ایجاد پروفایل در سیستم اکسپرس انتری، هر از 2 هفته پروفایل شما با دیگران مقایسه شده و متقاضیانی با بالاترین امتیاز دعوتنامه اقامت دائم دریافت می کنند.

  1. برنامه ی نامزدی استانی

اگر به هر دلیلی نتوانید از طریق سیستم اکسپرس انتری اقدام کنید، می توانید از طریق 11 برنامه ی نامزدی استانی کانادا، نامزدی استانی دریافت کنید. برای دریافت نامزدی استانی، که معادل 600 امتیاز سیستم جامع رتبه بندی است، باید دعوتنامه ی شغلی برای حداقل یکسال کار تمام وقت در کانادا دریافت کنید.

باید علاقه مندی خود را به یک استان یا منطقه اعلام کرده و در صورت موفقیت می توانید دعوتنامه برای برنامه ی نامزدی استانی دریافت کنید. زمان پردازش درخواست ها در برنامه ی نامزدی استانی، در استان های مختلف متفاوت است. اگر از طریق جریان برنامه ی نامزدی استانی مرتبط با سیستم اکسپرس انتری اقدام کنید، زمان پردازش استانی/ منطقه ای متفاوت از زمان پردازش فدرال است که در بالا به آن اشاره شد.

  1. برنامه ی ویزای استارت- آپ

آیا فعال بوده و بیش از 2 سال سابقه ی کار به عنوان مدیر کسب و کار دارید؟ در این صورت می توانید برای راه اندازی استارت- آپ خود در کانادا اپلای کرده و یا به عنوان مدیر کسب و کار در کانادا مشغول به کار شوید.

برای شروع به سرمایه کافی برای سرمایه گذاری و راه اندازی استارت- آپ و همچنین به مهارت های زبانی و سرمایه کافی برای زندگی در کانادا نیاز دارید. هم چنین یکی از سازمان های منتخب باید موافقت خود را برای سرمایه گذاری در تجارت شما اعلام کند. در مورد ویزای استارتاپ کانادا بیشتر بخوانید.

هر استان حداقل 1 یا 2 مورد جریان مهاجرت کسب و کار دارد که باید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. انتخاب بهترین مکان یکی از مهم ترین مراحل برنامه ی موفق تجاری است. 

اپلای کردن از طریق این برنامه 12-16 ماه به طول انجامیده اما نتایج عالی خواهند بود. و حتی می توانید تا زمان دریافت ویزای اقامت دائم، برای دریافت ویزای کار موقت اپلای کنید. به عبارت دیگر می توانید هر چه سریع تر تجارت خود را راه اندازی کنید.

سوالات متداول مهاجرت به کانادا

بهترین روش مهاجرت به کانادا کدام است؟

کانادا کشوری است که سریع ترین راه های مهاجرتی را به متقاضیان مهاجرت به این کشور ارائه می دهد. اما بهترین راه مهاجرت به کانادا روشی است که بیشترین تطابق را با شرایط شما داشته باشد. هر روش مهاجرتی نیز مزایای خود را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا دارد. به عنوان مثال، چنانچه دارای تجربه کاری مفیدی هستید، می توانید برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید. وجود گزینه های مختلف مهاجرتی موجب می شود تا شانس بیشتری برای دریافت اقامت کانادا داشته باشید. همچنین، در صورتی که بتوانید جاب آفر کانادا نیز داشته باشید، برخورداری از یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر کانادا تضمینی برای افزایش شانس شما جهت اخذ اقامت کانادا خواهد بود.

این در حالی است که مهاجرت از طریق ادامه تحصیل در کانادا، یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت جوانان به این کشور است. برخورداری از هزینه تحصیلی ارزان تر و هزینه کمتر زندگی دانشجویی در مقایسه با کشوری مانند استرالیا، مزایای کانادا نسبت به استرالیا را، بیشتر مورد توجه قرار می دهد. همچنین، وجود موسسات آموزشی معتبر و بورسیه های تحصیلی قابل توجه از دیگر مواردی هستند که مهاجرت تحصیلی را مورد توجه متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار داده است. چنانچه نیاز به دریافت مشاوره جهت مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارید، می توانید از یکی از وکلای خبره و متخصص در امور مهاجرتی کانادا از تیم تراست، مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به کانادا را دریافت کنید.

دریافت پاسپورت کانادا چه مدت طول می کشد؟

برای اینکه بتوانید گذرنامه کانادا را دریافت کنید لازم است ابتدا حق شهروندی این کشور را بدست آورید. در صورتی که اقامت دائم این کشور را از طریق یکی از روش های مهاجرت به کانادا دریافت کرده باشید و در 5 سال قبل از ارائه درخواست برای حق شهروندی، به مدت 3 سال در کانادا زندگی کرده باشید، می توانید برای دریافت حق شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهید..  برای آگاهی از شرایط دریافت پاسپورت کانادا می توانید به این لینک مراجعه کنید.

پروسه مهاجرت به کانادا چقدر زمان میبرد؟

در حقیقت، راه های مهاجرت به کانادا جزء سریع ترین روش های مهاجرتی در جهان هستند. با توجه به اینکه برای کدام یک از برنامه های مهاجرت به کانادا درخواست خود را ارائه کرده باشید، زمان تقریبی دریافت ویزای مهاجرتی کانادا و مدت زمان فرآیند مهاجرت به کانادا نیز متفاوت است.‌ به عنوان مثال، در حالی که رسیدگی به اکثر درخواست های ارائه شده از طرف متقاضیان شرکت در برنامه های سیستم اکسپرس اینتری کانادا در حدود 6 ماه اعلام شده است، مدت زمان لازم جهت رسیدگی به فرآیندهای مجوز تحصیلی در حدود 2 الی 16 هفته در نظر گرفته شده است. ذکر این نکته ضروری است که مدت زمان اخذ ویزای تحصیلی به عواملی مانند کشوری که از آن درخواست صدور ویزا صورت می گیرد، و یا تعداد درخواست های ارسال شده در یک بازه زمانی مشخص، بستگی دارد.

مهاجرت به کانادا با موسسه مهاجرتی تراست

تراست مفتخر است که مشتریان خود را با رضایت کامل به سوی مقصد خود راهی کند. شما می‌توانید صفر تا صد کار مهاجرت خود را به وکلا و مشاوران متعهد و پیگیر بسپارید و دیگر هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای تماس با وکلا و گرفتن مشاورۀ تخصصی می‌توانید همین الان جلسۀ خصوصی رزرو نمایید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها