سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - 04 April 2021
رئیسی گفت: بسته بندی محصول را نباید یک کار دم‌دستی دید، بلکه جذابیت در این بخش یعنی فروش بیشتر چه در داخل و چه خارج از مرزها.

آیت ماندگار- دو، سه دهه‌ای است که اهمیت بسته‌بندی محصولات تولیدی در جهان رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و تولیدکنندگان سعی دارند از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنند.

این موضوع در ایران هم صدق پیدا می‌کند و هرچند تولیدکنندگان داخلی ما نسبت به کشور‌های پیشرفته دیرتر به اهمیت آن پی بردند، اما امروز مصمم‌تر از همیشه در این مسیر قدم برمی‌دارند.

در همین رابطه، امیر رئیسی مدیر مجتمع چاپ و بسته بندی افست گرافیک گفت: وقتی کیفیت محصولات رشد پیدا کرد، تولیدکنندگان برای رسیدن به فروش بیشتر به‌فکر طراحی بهتر برای کالا‌های خود افتادند.

وی افزود: در چند دهه اخیر، رقابت برای تصاحب بازار‌های بیشتر شدت پیدا کرده و تولیدکنندگانی موفق‌ترند که بیشتر برای طراحی بسته بندی محصولات خود فکر و هزینه کرده‌اند.

رئیسی یادآور شد: بسته بندی محصول را نباید یک کار دم‌دستی دید، بلکه جذابیت در این بخش یعنی فروش بیشتر چه در داخل و چه خارج از مرزها. امروز بسیاری از محصولات کشور که ما در جهان سرآمد هستیم به‌دلیل ضعف در بسته بندی، بازارش را از دست داده‌ایم در حالی که این مسیر یک میان‌بر برای دورزدن تحریم‌ها و ارزآوری برای کشور است.

مدیر مجتمع چاپ افست گرافیک تصریح کرد: تکنیک‌های زیادی برای طراحی و چاپ بسته بندی خلق شده است و از این‌رو تولیدکنندگان سعی دارند از دانش روز این بخش استفاده کنند. از طرفی چاپخانه‌ها هم بیشتر کارهایشان معطوف به بسته بندی است و هم و غم خود را گذاشته‌اند تا بتوانند در این حوزه حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند.

وی اظهار داشت: مشتری وقتی روی به خرید یک کالا می‌آورد، ابتدا بسته بندی کالا نظرش را جلب می‌کند و در وهله دوم به کیفیت آن می‌رسد. همین یک دلیل کافیست که تولیدکنندگان، بیشتر به اهمیت بسته بندی محصول پی ببرند.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه برای طراحی و چاپ بسته بندی زیباتر نه تنها خرج اضافی نیست، بلکه به‌مرور زمان باعث ارزش افزوده برای آن بنگاه اقتصادی هم خواهد شد. از این‌رو مجتمع چاپ و بسته بندی افست گرافیک با نیم قرن تجربه افتخار دارد تا مسئولیت در این بخش مهم و کلیدی را به‌دست بگیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش را تقدیم مشتری کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره و همچنین برآورد قیمت، پس از تعطیلات دوهفته‌ای نوروز ۱۴۰۰ با شماره تلفن ۸۸۹۲۹۰۶۱ (مجتمع چاپ و بسته بندی افست گرافیک) تماس حاصل کنند.

منبع: نشان تجارت
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها