سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - 23 November 2020
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت خبر داد:
سرهنگ علی محمدی گفت: شخصی که ساکن شهرک غرب بوده است، درخواست پیک موتوری می کند و در حین محاسبه کرایه پیک موتوری، با او دچار اختلاف می شود.

آیت ماندگار- معضل حمل و نگهداری اسلحه از آن دست جرائمی است که به نظر می رسد در کشور هر روز یک اتفاق به وجود می آورد. در این میان برخی دارندگان سلاح از آن به عنوان ابزار دفاعی در مقابل دیگران استفاده می‌کنند و به راحتی موجب رعب و وحشت شهروندان می‌شوند. از سوی دیگر وجود سلاح در منازل آن را بازیچه دست کودکان و نوجوانان هم کرده است که می‌تواند خسارات و تلفات جانی جبران‌ناپذیر ایجاد کند. نگهداری سلاح در منزل و خودرو نه‌تنها بی‌مورد و غیرمنطقی است بلکه زمینه‌ساز وقوع بسیاری از جرائم می‌شود و امنیت افراد را به خطر می‌اندازد در صورتی که برخی اسلحه را وسیله ای برای تامین امنیت خود می دانند. وسیله ای که در پایتخت نیز هر از گاهی خبرساز می شود.

سرهنگ علی محمدی، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: شخصی که ساکن شهرک غرب بوده است، درخواست پیک موتوری می کند و در حین محاسبه کرایه پیک موتوری، با او دچار اختلاف می شود.

او افزود: شخصی که ساکن آن محل بوده است از داخل منزل خود یک قبضه سلاح کلاشینکف برداشته و پیک موتوری را تهدید می کند. این شخص که درخواست غذا داده بوده است و به صورت مسلح پیک موتوری را تهدید کرده بود دستگیر و از محل سکونت آن ها اسلحه نیز کشف شد که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در یک پرونده دیگر 11 نفر از مخلین امنیت در غرب تهران و در شهرک اندیشه اقدام به تخریب خودروهای شهروندان که در خیابان پارک شده بودند، کردند که این اتفاق در ساعت یک بامداد اواخر هفته گذشته رقم خورد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: این افراد در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند و  10 نفر از این افراد با قرارهای میلیاردی راهی زندان شدند. این افراد به 9 خودرو آسیب وارد کرده بودند که همگی دستگیر شدند. این ماموریت با همکاری سرکلانتر دوم پایتخت رقم خورد و از این افراد چندین قمه و سلاح سرد کشف شد.

منبع: برنا
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها