سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - 21 September 2020
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز (۳۱ شهریور) در هشت استان کشور بارش باران و وزش باد رخ می‌دهد، گفت: طی روز جمعه (۴ مهر) سامانه جدیدی به کشور وارد می‌شود.


آیت ماندگار- صادق ضیاییان  اظهار کرد: امروز (۳۱ شهریور) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، بخش‌هایی از گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (۱، ۲ و ۳ مهر) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز جمعه (۴ مهر) به‌تدریج سامانه جدیدی از شمال غرب به کشور وارد می‌شود، اظهارکرد: از امروز تا چهارشنبه در بخش‌هایی از جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان به ویژه زابل، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید خواهیم داشت که در پاره‌ای از این مناطق سبب وقوع گرد و خاک می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر سرعت باد در کرمانشاه و ایلام افزایش می‌یابد، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۳ مهر) در شمال شرق و شرق کاهش نسبی دما حدود ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد رخ می دهد و این کاهش دما برای نواحی جنوب شرق کشور حدود ۳ تا ۵ درجه سانتگراد خواهد بود. دریای خزر نیز امروز (۳۱ شهریور) مواج است.

ضیاییان در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱ مهر) صاف همراه با وزش باد و در بعد ازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲ مهر) نیز کمی ابری، گاهی افزایش باد و در بعد ازظهر نیمه ابری با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها