سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - 19 September 2020
پیگیری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال جواب داد و فردا یکی از مطالبات این باشگاه زنده خواهد شد تا بخش عمده طلب شفر و قسط دیاباته و میلیچ پرداخت شود. برابر با شنیده‌های خبرنگار ما، ۱۷۰ هزار دلار از این مبلغ به دیاباته وعده داده شده و بخش عمده اش هم باید به حساب شفر واریز شود.


آیت ماندگار- باشگاه استقلال که روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد، بعد از مدتها دوندگی سرانجام فردا ده میلیارد تومان از مطالبات خود را دریافت خواهد کرد تا توان پرداخت بخشی از طلب شفر، قسط دیاباته و میلیچ و شارژ روحی آبی پوشان در آستانه بازی با الشرطه عراق را داشته باشد.

با پیگیری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال، قرار است فردا مبلغ ده میلیارد تومان وارد حساب باشگاه شود. مقرر شده 170 هزار دلار از این پول به شیخ دیاباته پرداخت شود، بخش دیگری از آن صرف پرداخت یک قسط از مطالبات هروویه میلیچ و پرداخت بخشی هرچند جزئی از مطالبات سایر بازیکنان استقلال شود و مابقی مبلغ را هم برای وینفرد شفر بفرستند.

البته بدهی استقلال به شفر بیش از این رقم است و استقلالی ها قرار است مابقی بدهکاری شان به سرمربی آلمانی را تا پایان همین هفته از محل دیگری تامین کنند. استقلال برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات خود نیاز به جلب رضایت وینفرد شفر دارد. البته آبی ها قولی هم به شیخ دیاباته و هروویه میلیچ داده بودند و ناچارند حالا حداقل چند قسط از مطالبات چند ماهه آنها را هم پرداخت کنند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها