سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - 10 August 2020
الهه فرشچی بازیگر سریال همه چیز آن جاست و دردسر‌های عظیم در صفحه شخصی خود اعلام کرد ایران را ترک نموده و قصد ادامه بازیگری را ندارد.

آیت ماندگار- الهه فرشچی بیشتر با سریال همه ی چیز آن جاست ساخته شهرام شاه حسینی شناخته می‌شود، او نقش دختری نه چندان دوست داشتنی را بازی می‌کرد کـه برای جلب توجه، حاضر بود دست بـه هر تغییری در ظاهر خود بزند. الهه فرشچی هم چنین در سریال پر بیننده دردسرهای عظیم هم ایفای نقش کرده اسـت.

بیوگرافی الهه فرشچی

الهه فرشچی متولد دی ماه 1368 می باشد، او اصالتا اصفهانی و متولد شهر کاشان اسـت. الهه فرشچی در رشته تئاتر تحصیل کرده و سریال همه چیز آن جاست کـه مخاطبان بسیاری در سرتاسر ایران داشت سکوی پرتاب او بـه سمت شهرتی بزرگ بود. او از کودکی علاقه زیادی بـه بازیگری داشته و باوجود مخالفت هاي خانواده اش راه خودرا در دنیای سینمایی دنبال کرده اسـت.



او می‌گوید: علاقه ام بـه بازیگری کـه از دوره کودکی شروع شد، این عشق و علاقه بـه قدری زیاد بود کـه با دوستانم در دبستان نمایش خواهران غریب را بازی کردم، علاوه بر آن، زمانی هم با دوستانم تنها میشدم از آنها میخواستم باهم نمایش بازی کنیم و یا بـه آنها می گفتنم از مـن بخواهند نقشی را برایشان بازی کنم.

جراحی زیبایی الهه فرشچی

او می‌گوید:تا به حال جراحی زیبایی نداشتم ودر صورتی با آن موافقم کـه واقعا نیاز باشد. نه این کـه طوری باشد تا صورت فرد را زشت تر از گذشته کند اگرهم روزی بخواهم که چنین کاری کنم با دکترهای متعددی مشورت میکنم و اصلا بی گدار بـه آب نمیزنم.


علاقه الهه فرشچی به ورزش و مدلینگ

عکسهایی کـه الهه فرشچی اینستاگرام خود بارگذاری میکند خبر از علاقه او بـه ورزش و گه گاه مدلینگ دارد، او با استایل هاي اسپرت ودر هنگام ورزش کردن سلفی هاي زیادی از خود منتشر کرده اسـت.


منبع: رویداد24
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها