سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 15 July 2020
بخش سوم نمایشگاه سکو 99 از روز ۲۷ تیر تا ۷ مرداد ماه در گالری شکوه برپا می شود و در آئین افتتاحیه آن از کتاب هوشمند سکو 99 نیز رونمایی خواهد شد.

آیت ماندگار- در بخش پایانی نمایشگاه آثار نصرت الله مسلمیان، داود شهیدی، واهیک هارتونیان، آرمان یعقوب پور، پژمان رحیمی زاده، علیرضا آدمبکان، امیر راد، زروان روحبخشان، عیسی جباری، شیما خشخاشی، تکتم میرباقری، بارائه رئیسی، نرگس سلیمان زاده، رضا بابک و دیگر هنرمندان عضو موسسه سکو به نمایش در می آید.

در توضیح نمایشگاه سکو 99 آمده است: این نمایشگاه در سه بخش برگزار خواهد شد که در مجموع آن ها 134 اثر از 77 هنرمند به نمایش در آمده است؛ پیش از این دو بخش ابتدایی این نمایشگاه در تیرماه سال جاری برپا شده است.

نرگس سلیمان زاده، مدیر موسسه هنری سکو، ضمن اعلام خبر برپایی بخش سوم این نمایشگاه؛ ابراز داشت: در آئین افتتاحیه این نمایشگاه، کتابی هوشمند حاوی اثار  نمایشگاه سکو 99 رونمایی خواهد شد، که در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. همچنین این کتاب در فروشگاه بین المللی آمازون نیز برای خرید در دسترس علاقمندان خواهد بود.

او افزود: اولین کتاب هوشمند نمایشگاه گروهی سکو۹۹ با امکان بازدید آثار در بخش آنلاین و نظردهی مخاطبین به طور نامحدود منتشر خواهد شد.

همچنین همزمان با ارائه آثار هنری این نمایشگاه در گالری شکوه برای بازدیدکنندگان ایرانی، آثار این نمایشگاه به صورت انلاین در نمایشگاه بین المللی بیافرین برای بازدیدکنندگان از سراسر جهان با امکان خرید آثار هنری، فراهم شده است که در دو بخش پیشین نیز استقبال خوبی نسبت به آن ها به عمل آمده و در کشورهای کانادا و انگلیس آثاری به فروش رسیده است.

علاوه براین بازدیدکنندگان انلاین و حضوری این نمایشگاه، امکان ثبت نظر خود درباره نمایشگاه و اثار هنری ان را از طریق کد QR روی موبایل خود دارند و برای اولین بار در ایران میتوانند اخبار روزانه یک نمایشگاه هنری را با ثبت کردن نام و ایمیل خود دریافت کنند.

لازم به ذکر است، با افتتاحیه نمایشگاه سکو99 نسخه آنلاین این نمایشگاه در پلتفرم ویژن 360 ایرانشهر به نمایش در آمده و آثار به طور ثابت در این پلتفرم موجود خواهد بود.

بخش سوم سکو 99 از روز جمعه ۲۷  تیر ماه لغایت ۷ مردادماه، ساعت 16 الی 20 در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها