سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 15 July 2020
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص بورس با توجه به ورود نقدینگی‌های جدید و حمایت دولت می‌تواند تا قبل از پایان تابستان تا کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد رشد داشته باشد.

آیت ماندگار- «علی مولایی» گفت:  ثبات نرخ دلار در کانال ۲۰ هزار تومانی باعث ادامه روند صعودی شاخص بورس تا کانال دو میلیون واحد خواهد شد.

وی ادامه داد: سهامداران با توجه به وضعیت حاکم در بازار نباید در انتظار اصلاح ۴۰ درصدی شاخص بورس مانند چند وقت گذشته باشند.

مولایی با اشاره به قیمت دلار در سامانه سنا که به نرخ بیش از ۲۰ هزار تومان رسیده است، گفت: با توجه به کنترل شیوع ویروس کرونا در چین، اروپا و آمریکا و بازگشایی کارخانه‌ها، سهام گروه‌هایی مانند پتروشیمی، پالایشی و فلزات اساسی که صادراتشان با دلار سنای بیش از ۲۰ هزار تومان محاسبه می‌شود با سودسازی‌های جدیدی همراه خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: اگر دلار با کف کانال ۲۰ هزار تومان مورد معامله قرار گیرد و دلار سنا در قیمت بیش از ۲۰ هزار تومان باقی بماند، شاخص بورس بعد از استراحتی کوتاه، حرکت جدید خود را برای ورود به شاخص دو میلیون واحد و همچنین دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تا زمان حرکت دلار به سمت صعود، روند معاملات بورس افزایشی خواهد بود، گفت: شاخص بورس تا قبل از پایان تابستان می‌تواند تا کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد رشد داشته باشد.

مولایی افزود:  اخیرا در بازار شاهد روند صعودی شاخص کل و افت شاخص‌هم وزن هستیم که این موضوع نشان‌دهنده گرایش بازار به سمت سهام بنیادی است.

منبع: ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها