سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۹ - 12 July 2020
ذوب آهن و پرسپولیس بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته داشتند.


آیت ماندگار- هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر هم برگزار شد و بازیکنان زیر با عملکرد خوب در ترکیب تیم‌هایشان در تیم منتخب هفته قرار گرفتند:

حامد لک (ماشین سازی)
اگرچه لک را روزی به خاطر علاقه به پرسپولیس به کمکاری مقابل این تیم متهم می‌کردند ولی با مرور دیدارهای اخیر او جلوی سرخپوشان می‌توان دریافت که لک اتفاقا بهترین نمایش‌هایش جلوی پرسپولیس است. گلر ماشین سازی تلاش زیادی به خرج داد که دروازه تیمش را مقابل صدرنشین لیگ بسته نگه دارد و موقعیت‌های گل زیادی هم از این تیم گرفت ولی پنالتی دقایق آخر او را از کلین شیت در این بازی محروم کرد. با این حال اگر لک نبود شاید ماشین‌سازان شکست سنگینی را تجربه می‌کردند.

مدافع: نادر محمدی (پیکان)
هفته قبل به عنوان پدیده هفته خودش را سر زبان‌ها انداخت و حالا برای دومین هفته متوالی در ترکیب پیکان می‌درخشد. اوت‌های دستی او مهارت ویژه این بازیکن برای تیم ویسی است که پایه گذار یکی از گل‌های تیمش شد و یک گل هم برای تیمش مقابل گل گهر به ثمر رساند تا ستاره تیمش باشد.

مدافع: آرمین سهرابیان (سایپا)
مدافع سایپا عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت و توانست با جایگری‌های خوبش در طول بازی ایستادگی خوبی مقابل حملات شهر خودرو داشته باشد و مزد این بازی خوب را با گل دقیقه 96 گرفت و تیمش را از یک شکست حتمی نجات داد تا سومین تساوی سایپا مقابل بالانشین‌های جدول رقم بخورد.

مدافع: روزبه چشمی (استقلال)
در روزی که استقلال نفرات زیادی را در اختیار نداشت چشمی مجبور شد بار دیگر به عنوان مدافع میانی برای تیمش ایفای نقش کند و عملکرد خوبی هم در این پست داشت و خط حمله تراکتور را از جناح خودش به خوبی از کار انداخت.

مدافع: محمدحسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)
روز خوبی مقابل ماشین‌سازی تیم سابقش تجربه کرد و در کنار اینکه جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده هم روز خوبی داشتند ولی کنعانی‌زادگان ستاره خط دفاع تیمش بود و توانست عملکرد خوبی داشته باشد و نمره خوبی در این بازی دریافت کرد.

هافبک: مهدی مهدی‌پور (ذوب آهن)
روز خیلی خوبی مثل تیمش مقابل شاهین بوشهر تجربه کرد و علاوه بر اینکه وظایف خودش را به عنوان یک هافبک میانی در کنترل میانه میدان به خوبی انجام داد روی 3 گل از 5 گل تیمش هم به شکل مستقیم تاثیر گذار بود و به نوعی او را می‌توان معمار برد پرگل تیمش لقب داد. مهدی پور می‌تواند زیر نظر بوناچیچ به روزهای درخشان خوشد برگردد.

هافبک: مهدی ترابی (پرسپولیس)
مثل اکثر دیدارهای فصل نوزدهم ترابی ستاره تیمش بود و توانست با درخشش خود 3 امتیاز ب رای تیمش به ارمغان بیاورد. ترابی که به دلیل تعداد مصدومان زیاد پرسپولیس و تغییر سیستم این تیم کمی عقب‌تر از همیشه بازی می‌کرد بارها پاس‌های خطرناک برای همبازیانش ارسال کرد که مورد استفاده قرار نگرفت و در نهایت با ضربه پنالتی برتری تیمش را رقم زد.

هافبک: احسان پهلوان (ذوب آهن)
در روز درخشان ذوبی‌ها احسان پهلوان یکی از نفرات خوب تیمش بود و توانست بعد از مدت‌ها دوباره همان هافبک زهردار و خطرناک سبزپوشان باشد و یکی از 5 گل تیمش را هم در این دیدار به ثمر رساند تا مزد بازی خوبش را بگیرد.

هافبک: سیامک نعمتی (پرسپولیس)
او هم مثل مهدی ترابی روز خوبی داشت و پرسپولیس از دو سمت میدان خطرهای زیادی روی دروازه ماشین سازی ایجاد کرد و اگر درخشش حامد لک نبود یک برتری پرگل و قاطع رقم می‌زدند. نعمتی از خوب های تیمش در دیدار هفته بیست و چهارم بود.

مهاجم: مارکوویچ (ذوب آهن)
به درخشش خودش در ترکیب ذوبی ها ادامه می‌دهد و این بار توانست برای تیمش 2 گل به ثمر برساند و نقش اول برتری 5 گله تیمش در دیدار با شاهین بوشهر بود. مارکوویچ خرید خارجی خوبی سبزپوشان است که از الان به نظر می‌رسد مشتریان زیادی در پنجره تابستانی داشته باشد.

مهاجم: امین قاسمی‌نژاد (شهر خودرو)
بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و از تجربه خودش برای برتری تیم مشهدی استفاده کرد و توانست به گل هم برسد ولی گل دقیقه 96 سایپا باعث شد گل او ارزشی به اندازه 3 امتیاز نداشته باشد و از این رو قاسمی نژاد بدشانس بود ولی در جمع برترین‌های هفته قرار می‌گیرد.

منبع: ایلنا
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها