سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۹ - 12 July 2020
سویل تیانی خیابانی همسر محسن افشانی با مراجعه به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه، از همسرش به دلیل انتشار تصاویر خصوصی او در اینستاگرام، شکایت کرد.


آیت ماندگار- سویل خیابانی در رابطه با شکایتش از محسن افشانی گفته بود که به دلیل ضرب و جرح و تصرف عدوانی از محسن افشانی شکایت کرده ام. محسن افشانی چندی پیش نیز مادر و بنده و کارگر خانه را نیز کتک زده بود.

خواهر و داماد محسن افشانی در خانه سویل خیابانی زندگی می کردند. سویل خیابانی به یکی از رسانه ها گفته بود که محسن افشانی به او حمله کرده است. درخواست طلاق سویل خیابانی از محسن افشانی، چهره جنجالی اینستاگرام در سال ۹۸ را باید نخستین داستان طلاق چهره های مطرح در سال ۹۹ دانست. طبق گفته های سویل خیابانی، درخواست طلاق او، زمستان سال ۹۸ به دادگاه داده شده و در مرحله تمکین قرار دارد.

محسن افشانی طبق گفته های سویل خیابانی، از او درخواست ۵ میلیارد تومان داشته و بعدا اعلام کرد برای طلاق، حاضر است ۱۵ میلیارد ریال بگیرد و سویل خیابانی را طلاق دهد.

طبق گفته های سویل خیابانی، همسر محسن افشانی، محسن افشانی وی را تهدید کرده بود که اگر دست روی خانه مشترک بگذارد، عکس های خصوصی سویل خیابانی را منتشر می کند که محسن افشانی این تهدید را عملی کرد و تصاویر خصوصی سویل خیابانی را در یکی از صفحات اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

پلیس فتا نیز بعدا اعلام کرد این تصاویر، توسط محسن افشانی منتشر شده است. البته صفحه اینستاگرامی که تصاویر خصوصی سویل خیابانی روی آن منتشر شده بود، بسته شد. مهریه سویل خیابانی، ۱۰۰ سکه طلا و ۳ دانگ خانه است. محسن افشانی در خانه ای زندگی میکند که اجاره نامه اش به نام سویل خیابانی است و حاضر به ترک خانه نیست.

 


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها