سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 07 July 2020
نایب رییس بنیاد ملی گندمکاران گفت: حجم خرید گندم به حدود ۵ میلیون تن در حال نزدیک شدن است و ۴۵ درصد از سطح کشت گندم کشور برداشت شده است.

آیت ماندگار- علی قلی ایمانی  درباره آخرین وضعیت خرید گندم از کشاورزان اظهار کرد: حجم خرید گندم به حدود ۵ میلیون تن در حال نزدیک شدن است و ۴۵ درصد از سطح کشت گندم کشور برداشت شده است.

نایب رییس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه پرداخت مطالبات تقریبا به روز شده است، افزود: در یک مقطع زمانی یک ماهه وقفه‌ای در پرداخت مطالبات صورت گرفته بود، اما اکنون به روال عادی برگشته و حدود ۹۵ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه خرید و تولید گندم حدود ۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، گفت: امیدواریم تا شهریورماه حدود ۱۰ میلیون تن خرید گندم صورت گیرد.

ایمانی با بیان اینکه تولید گندم امسال به حدود ۱۴ میلیون تن خواهد رسید، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

نایب رییس بنیاد ملی گندمکاران درباره اینکه آیا امسال نیز دلالان به دنبال خرید گندم از کشاورزان هستند، تصریح کرد: در مقطع یک ماهه‌ای که پرداخت‌ها متوقف شده بود کشاورزانی که نیاز به نقدینگی داشتند ناچار محصول خود را زیر قیمت مصوب به دلالان فروختند، اما در حال حاضر به دلیل پرداخت‌های به موقعی که صورت گرفت اعتماد کشاورزان جلب شد، این اتفاق به ندرت می‌افتد.

گفتنی است؛ در اواسط اردیبهشت ماه تا خردادماه پرداخت مطالبات به کشاورزان طولانی شد و بدهی دولت به گندمکاران به یک هزار میلیارد تومان رسیده بود که پس از این وقفه پرداخت‌ها به روز شد.

منبع: میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها